enova365 - nowoczesny system ERP

System enova365 to najnowszej generacji oprogramowanie ERP przeznaczone do kompleksowego zarządzania firmami oraz instytucjami. Składa się ze zintegrowanych ze sobą i wykorzystujących wspólną bazę danych modułów, z których każdy odpowiada za określony obszar działalności organizacji i wspomaga występujące w jego obrębie procesy.

enova365 to w 100% polski produkt. Pełny ERP: CRM, Handel, Finanse, HR oraz Workflow. Produkt bazuje na kilkunastoletnim doświadczeniu zespołu w budowaniu programu wspierającego procesy w firmach. Jest gotowy do pracy w średnich i dużych polskich firmach lub do integracji w oddziałach międzynarodowych korporacji zlokalizowanych w Polsce, pracujących na zagranicznych systemach.

Jego przewagą jest bieżąca aktualizacja do zmieniających się przepisów prawa i duża elastyczność w tworzeniu własnych procedur.

Z systemu można korzystać stacjonarnie oraz w chmurze – logując się do aplikacji przez przeglądarkę internetową, a dzięki dodatkowym interfejsom opartym o zasady Modern UI, z systemu można korzystać również mobilnie (na tabletach i smartfonach).

To pierwszy w Polsce system ERP, który przystosowany został do urządzeń dotykowych (Windows 8, Windows 10, Windows Phone), które umożliwiają korzystanie z aplikacji za pomocą gestów.

Cztery twarze enova365

enova365 posiada 4 interfejsy: okienkowy, przeglądarkowy, dotykowy (wkrótce również komórkowy) , które odpowiadają różnym potrzebom i preferencjom użytkowników.

Niezależnie od sposobu dostępu, na poziomie bazy danych, funkcjonalności i logiki biznesowej system pozostaje taki sam. Zmieniając urządzenia masz dostęp do tych samych danych.

enova365

ERP poza biurem

Dzięki modułom służącym do samoobsługi przedsiębiorstwa, dostępności aplikacji na różnych urządzeniach oraz niskim kosztom dostępu jednostkowego w chmurze, liczba użytkowników enova365 może rozszerzyć się na wszystkich pracowników firmy. Oprogramowanie ERP to już nie tylko program na biurku księgowej czy zdalne wystawianie faktur, ale integracja wszystkich pracowników i kontrahentów firmy w jednym systemie.

Aplikacje służące do samoobsługi Kontrahentów, Klientów, Pracowników i Klientów Biur Rachunkowych, współpracują z modułami podstawowymi, rozszerzając ich funkcjonalność.

 

pulpity

Warianty

srebrna enova365

Moduły srebrne to rozwiązanie idealne dla mikro- i małych firm. Oprogramowanie jest przygotowane do obsługi typowych procesów biznesowych w polskich firmach. Wariant srebrny obejmuje standardowo zaprojektowaną funkcjonalność modułów, wszystko czego potrzebuje firma do pracy w podstawowym zakresie, bez zbędnych dodatków, ale więcej niż tzw. systemy pudełkowe.

złota enova365

Złote moduły enova365 powstały z myślą o wymagających użytkownikach i przeznaczone są dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Moduły posiadają wzbogaconą funkcjonalność w stosunku do wariantu srebrnego, a cały system wyposażony został w mechanizm definiowania przez użytkownika dodatkowych pól (cech) dla dowolnych elementów. W ten sposób można samodzielnie rozszerzać funkcjonalność systemu. Zdefiniowane cechy mogą zostać wykorzystane w prezentacji danych oraz przy tworzeniu raportów i analiz.

platynowa enova365

Moduły platynowe systemu zawierają funkcje przeznaczone dla firm wielooddziałowych i korporacji, wymagających profilowanych funkcjonalności. Zapewniają pracę na dużej liczbie danych i podlegają praktycznie nieograniczonej rozbudowie m.in. za sprawą dopisywanych przez partnera zewnętrznych modułów (dll), które rozszerzają funkcjonalność systemu w kierunku indywidualnych potrzeb firmy. Modyfikowanie edytowanych danych, np. poprzez dopisywanie specjalizowanych formatek czy funkcji, zapewnia API – biblioteka klas .NET do zarządzania obiektami systemu enova365.

 

warianty

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Więcej informacji