Asysta techniczna

Dla naszych klientów świadczymy usługi wsparcia technicznego.

Zapewniamy gwarantowane wsparcie w zakresie oprogramowania enova365 oraz infrastruktury teleinformatycznej związanej z systemem.

Standardowa umowa asysty technicznej zapewnia:

  • gwarantowany czas reakcji
  • dostęp do elektronicznego Systemu Rejestracji Zgłoszeń
  • pomoc telefoniczną (hotline)
  • pomoc serwisową
  • rozwój funkcjonalny
  • zmiany programistyczne

Usługi nie objęte umową

Dla klientów, którzy nie podpisali z naszą firmą umowy serwisowej proponujemy:

  • pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów
  • usługi dotyczące zmian funkcjonalnych lub programistycznych
  • inne usługi wykonywane na zamówienie

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

Więcej informacji